- Naročilo
- Kako naročim telegram?
- Ker smo spletna trgovina priporočamo, da telegram naročite preko naše spletne strani (postopek je hiter in enostaven). Spletno naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v letu. V kolikor potrebujete pomoč pri naročilu, si lahko pogledate kategorijo Postopek naročila.
- Nudimo vam tudi oddajo naročila preko kontaktne telefonske številke 080 12 91. Telefonsko naročilo telegrama lahko oddate od ponedeljka do nedelje med 8. in 21. uro.
- Želim naročiti izdelek preko telefona. Ali vas lahko pokličem?
- Seveda. Za naročila po telefonu smo dosegljivi vse dni v tednu vključno sobote, nedelje in praznike vsak dan od 8.00 do 21.00 ure na telefonski številki 080 12 91.
- Ali lahko izdelek iz ponudbe naročim zase in ne v obliki telegrama?
- Seveda, vse izdelke iz ponudbe naše trgovine lahko naročite zase ali svoje najdražje kot enostaven spletni nakup. Vaše naročilo bomo zapakirali in odpremili na katerikoli naslov v Sloveniji. V kategoriji IZBERI PORODNIŠNICO označite DOSTAVA NA DOM. V kolikor želite oddati naročilo samo izdelka, ki vam je všeč brez voščilnice, pa nas pokličite na 080/1291
- Lahko dobim originalni račun na podjetje?
- Seveda. V polje “Naslov za račun” vpišite vse podatke podjetja vključno z davčno številko. Samodejno boste prejeli račun na podjetje na e-mail, s podatki, ki jih boste vpisali ob oddaji naročila.
- Po opravljenem nakupu na e-mail nisem prejel/-a potrditvenega maila. Zakaj?
- Možno je, da se je potrditveni e-mail znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. Oglasite se nam na telegrammedo@gmail.com ali pa nas pokličite na 080/1291 in z veseljem vam bomo pomagali.
- Kam bo prišel račun za moje naročilo?
- Račun za vaše naročilo boste po opravljenem nakupu samodejno prejeli na vaš e-mail naslov. Možno je, da se bo e-mail z računom znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. V tem primeru se nam oglasite na telegrammedo@gmail.com ali pa nas pokličite na 080/1291
- Ali je možna stornacija naročila?
- Pri personaliziranih darilih (torej kjer izvezemo ime otroka ali obdarovanca po vaših navodilih) stornacija žal ni mogoča. Stornacija ostalih naročenih izdelkov oz. odstop od pogodbe je omogočen v roku 14 dneh, kot to določa zakon ZVPot-1 (več si lahko preberete na: Odstop od pogodbe, vračilo blaga, reklamacije
- NAČINI PLAČILA
- Ali je potrebno plačilo vnaprej?
- Da, zaradi vse večjih zlorab in goljufij smo se odločili, da pred pripravo in odpremo telegrama počakamo na vaše plačilo. Za plačilo naročila se upošteva bančno knjiženje nakazila na naš račun. Za hitrejšo obdelavo naročila vas prosimo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na e-mail naslov telegrammedo@gmail.com
- Smo proračunski uporabnik. Ali tudi za nas zahtevate plačilo vnaprej?
- Ne. Za proračunske uporabnike ni potrebno plačilo v naprej. V tem primeru so telegrami pripravljeni in odpremljeni še isti ali naslednji delovni dan, skladno z urnikom poslovanja. V kolikor ste proračunski uporabnik vam bomo izdali e-račun.
- Kakšen je strošek dostave?
- Storitev dostave je izračunana v zadnjem koraku pri oddaji naročila in je odvisna od pošiljanja v porodnišnico, ali na domači naslov.
- Katere vrste plačil omogočate?
- Omogočamo naslednje možnosti plačil:
- - Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa dostavni službi-(velja za naročila na domači naslov).
- - Plačilo z bančnim nakazilom po ponudbi oz. predračunu. Predračun prejmete samodejno na vaš e-naslov.
- - Plačilo s plačilnimi karticami.
- Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?
- Spletna stran telegram medo uporablja ustrezna tehnološka in programska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov in plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku.
- Ko plačujete s kartico bodite pozorni v zadnjem koraku, za potrditev, ki jo zahteva vaša banka zaradi varnosti.
- Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, tako da poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika in z osebnimi podatki razpolaga previdno in varno.
- Ali vam moram pri plačilu po ponudbi poslati potrdilo o opravljenem plačilu?
- Če plačate s kartico ni potrebno, saj bomo videli takoj, v primeru predračuna pa vas lepo prosimo, da pošljete odrezek ali kopijo potrdila na mail telegrammedo gmail.com, tako bomo lahko naročilo hitreje dali naprej.
- OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
- Ali prodajalec odgovarja za skladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1)?
- Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje - prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda. Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvesiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanju kupnine v sorazmerju z neskadlostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. - DOSTAVA PAKETA
- Opravil/-a sem nakup v spletni trgovini. Kdaj lahko pričakujem paket?
- Trudimo se, da vsak telegram pripravimo v najkrajšem možnem času.Trenutni rok dobave personaliziranih izdelkov je od 1 do 3 delovnih dni, odvisno kam pošiljamo.V kolikor pošiljamo v porodnišnico je lahko isti dan, ali naslednji dan. Če pošiljamo na domači naslov pa običajno prispe v 3 delovnih dneh. Za ostalo ponudbo, ki je na zalogi v določeni porodnišnici, se dostava opravi isti dan, razen v primeru kasnejše ure, mamica dobi v porodnišnico naslednji dan. Dostava se vrši tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih.
- Porodnicam v Porodnišnici Postojna in Izola porodnišnično osebje in odgovorni ne dovoljujejo dostave telegramov.
- Sistem velja za vse ponudnike telegramov in dostava v sobo mamice ni dovoljena nikomur. Za uspešno dostavo telegrama potrebujemo kontaktno telefonsko številko od mamice ali partnerja.
- Ali lahko pošljem vaš paket direktno na naslov prijateljice?
- Seveda. Kliknete pošlji telegram v porodnišnico ali na dom, nato izberi porodnišnico, ter označite dostava na dom. V zadnjem koraku pa vpišete njen naslov. Od vas potrebujemo podatke o plačniku in vaš mail, na katerega vam bomo poslali račun.
- Ali lahko pošljete paket tudi v tujino?
- Seveda, malčke in mamice razveseljujemo tudi izven Slovenije. Pri mednarodnem pošiljanju je strošek pošiljanja višji - odvisen je od države, kamor želite poslati paket. Čas dostave običajno traja od 2 do 10 delovnih dni. Za oddajo takega naročila nas prosimo pokličite na 080/1291.
- Zakaj paket še vedno ni prispel?
- Če v roku 3 do 4 delovne dni od oddanega naročila še vedno niste prejeli paketa, nas o tem prosimo obvestite na telegrammedo@gmail.com. Takoj bomo preverili, kje se nahaja vaša pošiljka.
- Če odgovora na vaše vprašanje niste našli, nam pišite na mail: telegrammedo@gmail.com ali nas pokličite na 080 12 91 in z veseljem vam bomo pomagali.
- Telegram Medo (telegrami s tradicijo, z vami že od leta 2010)